Monday, April 20, 2015

Misselijkheid

Ik weet niet hoe het zit bij andere mensen, maar als ik slecht geslapen heb ben ik zo misselijk de dag erna...

Gisteren hebben Redlef en ik mekaar weer even gezien en een terrasje gedaan samen. Gepraat over koetjes en kalfjes, en uiteindelijk over "ons". Besluit is dat we nog steeds niet weten waar we staan. We zien mekaar duidelijk nog wel graag, maar er is ergens een drempel die misschien net ietsjes te hoog is om terug opnieuw te proberen... En ja, er is gekust en geknuffeld. En ja, dat voelde goed. Maar voelde het goed omdat het vertrouwd voelde of omdat we mekaar graag zien? Ik weet het zelf even niet meer goed, vrees ik.

Ik ben thuis gekomen, oorspronkelijk me niet echt slecht voelend maar toen ik eens in bed lag, voelde ik het al: ik ga niet goed slapen. En inderdaad: om de 2u werd ik wakker. 1u 's nachts, 3u 's nachts, 5u 's nachts. En vanaf toen heb ik niet meer echt vast geslapen, denk ik. Gevolg: geradbraakt toen de wekker ging om 7u.

Met moeite 1 sneetje geroosterd brood naar binnen gewerkt bij het ontbijt en een tas melk. Op het werk zitten met maagpijn van de honger maar tegelijk een half misselijk gevoel. Ugh.

Vanavond heb ik gelukkig weer een sessie acupunctuur, en dat brengt me altijd wel tot rust.
Het gaat in elk geval een laaaaange dag worden... 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your contribution!
Your reaction is waiting to be moderated.